Akaun ChurpChurp Dibanned Untuk Selamanya

Salam semua pembaca blog ini. Agak lama tak update entry sebab xda mood gara2 akaun dibanned oleh ChurpChurp. Penat kumpul duit last sekali penyudahnya makan 'taik kucing' je.haha~

Aku pun tak pasti sama ada mereka betul2 ban ataupun ada kesilapan dalam sistem mereka. Nak hantar support ticket pun dah tak boleh.

05-08-2011: First Notice Letter - Suspicion in Fraud Clicks' Activities
17-11-2011: Second Notice Letter - Suspicion in Fraud Clicks' Activities
04-01-2012: Third Notice Letter - Suspicion in Fraud Clicks' Activities
04-01-2012: Final Notice Letter - Suspicion in Fraud Clicks' Activities

Yang menjadi tanda tanya adalah notice yang yang ketiga dan terakhir tu. pelik bebeno tarikh yang sama plak tu diorang kata ada buat fraud clicks. padahal aku cuma letakkan iklan churpchurp dengan term yang betul bukannya ada buat spam.



Ini pula final notice yang dihantar ke email aku. Maknanya disini, aku telah di ban selama lamanya oleh mereka. Senang cakap, goodbye churpchurp la.


Kalau pihak churpchurp2 ada baca entry ni, aku harap sangat diorang check balik akaun aku tu.

Kepada korang yg dok tengah kumpul duit tu, hati2 je la yer. Churpchurp sekarang dah mengganas. Bila2 masa je boleh kena ban.

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

4 comments:

  1. Poor you, maybe someone who hates you keeps clicking on your ads :(

    ReplyDelete
  2. Nath : tq...nevermind..maybe bukan 'my rezeki' :)

    ReplyDelete
  3. saya pun sama kena hari ini..pelik! fraud click tang mana ntah

    ReplyDelete
  4. ainun : yeke? sabo je la..kadang2 kita xbuat apa2 pn kena suspect ada fraud click..xpaham dgn company yg bila dh ramai follower, depa buat mcm2 la :huH~

    ReplyDelete