Jadual Perlawanan Malaysia Vs Arsenal , Liverpool & Chelsea


Dalam kekalutan politik diMalaysia ketika ini, jangan dilupakan pula perlawanan persahabatan bolasepak yang akan berlangsung di negara kita bermula hari ini ( 13 July) apabila pasukan Harimau Malaya ( Malaysia )akan bertemu pasukan gergasi Inggeris,Arsenal.

Perlawanan ini akan dibawakan secara langsung oleh Astro Supersport (817) dan sepak mula pada jam 8:45 pm (GMT +8.00) waktu Malaysia

Jika korang ingin menyaksikan perlawanan ini di stadium, korang boleh dapatkan tiket pada harga RM58, RM68, RM108 dan RM388 yang boleh ditempah melalui online di www.ticketpro.com.my dan juga di outlet2 sukan yang terpilih.


Berikut jadual perlawanan pasukan Malaysia :

1) Malaysia vs Liverpool FC, 16 Julai 2011 di Stadium National Bukit Jalil.Perlawanan akan bermula pada jam 5:45 pm (GMT +8.00) waktu Malaysia.

2) Malaysia vs Chelsea FC, 21 Julai 2011 di Stadium National Bukit Jalil.Perlawanan akan bermula pada jam 8:45 pm (GMT +8.00) waktu Malaysia.

Ayuhhh ..kepada penyokong Malaysia tak kira korang parti politik mana sekalipun jom ramai2 kita sokong pasukan bolasepak Malaysia.

MALAYSIA BOLEH!MALAYSIA BOLEH!MALAYSIA BOLEHHHHH!!!!!!!!!

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment