100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation

Walaupun demontrasi BERSIH hanya dihadiri suku sahaja rakyat Malaysia untuk membantah kerajaan, Media Perdana boleh pusing cerita yang benar, tetapi mereka tidak boleh menyekat rakyat dari menyuarakan luahan melalui Internet.

Melalui laman Facebook 100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation, rakyat menuntut supaya DS Najib meletak jawatan dengan segara.Page yang baru diwujudkan pada hari sabtu bersamaan dengan demontrasi BERSIH sehingga hari ini sudah mencapai 152,391 yang menekan button LIKE!



Yang mengejutkan aku,page itu bila direfresh 4 saat sekali, ianya akan bertambah dari semasa ke semasa.Ini bermakna setiap saat ada sahaja yang tekan button LIKE!


Pada mulanya,Admin page itu menjangkakan hanya 100,000 sahaja yang akan LIKE.Dari sambutan yang mahukan Najib mengundur diri,aku rasa angka itu akan bertambah hari demi hari.

Kalau korang juga tidak setuju dengan pemerintahan yang ada sekarang,ayuhhh LIKE ramai2 di page 100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation



Korang kenal dengan Ustaz diatas?beliau adalah Ustaz Zamri pengacara TV9.Tak sangka Uztaz pun join BERSIH.Saluutee sama Uztaz Zamri!!!
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment