(Panas) Blog Terlampau Menghina ISLAM

Memang panas hati betul aku masuk blog ni baca apa yang ditulis.Terang2 hina ISLAM!memang style tak agak langsung dah

Aku telah Printscreen beberapa bukti dibawah supaya pihak berwajib mengambil tindakan dengan segera terhadap owner blog dan menutup serta merta blog tersebut










Kepada pihak berwajib khasnya Polis dan SKMM sila ambil tindakan dengan segera.Ini isu sensitiv dan akan membangkitkan kemarahan orang islam

Kepada korang,jom baca apa yang ditulis dekat blog http://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/

P/s : Kalau dapat makcik tu aku cincang2 bg lumat.aha!
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

8 comments:

  1. eiii sungguh jahat..kalau tak nak praktikkan agama..hormat pun la sama..memang bangang laa...kena laknat dengan allah baru tau

    ReplyDelete
  2. saya rasa laa ni kerja bkn org beragama islam. kalau org islam semestinya dia tau hukum hakam keluarkan kenyataan cam tu. Blh jadi murtad tau.. KASI TANGKAP SI BAHLOOOL TU...

    ReplyDelete
  3. ni lah syaitan..

    ReplyDelete
  4. pliz pada sesiapa yg tau, pliz repot kt pihak yg spatutnya spaya owner 2 dpt hkuman stimpal. kalau diorg boleh tgkap org yg hina raja kita, apatah lagi org yg hina Islam. sgt sedih org sbegini msih bmaharajalela.

    ReplyDelete
  5. saya begitu kesal makcik wazura ney kerana dia begitu lancang menghina agama islam,,,saya rasa dia ney bukan islam dan hanya menyamar,,,,saya juga kesal mengapa semakin ramai yang berani menghina agama islam yang suci dan benar,,,,saya berharap agar manusia begini ditangkap segera dan diberikan pengajaran secukupnye,,,,

    ReplyDelete