Bukti Bayaran Dari iPanelonline

Sebelum tidur,aku cuma nak update bukti bayaran dari program ipanelonline yang aku join tak sampai 2 minggu pun.

Korang boleh tengok balik entry aku kat bawah pasal ipanelonline.Kalau tak jumpa entry tu,boleh klik dekat SINI

Aku telah cashout pada 14.5.2011 setelah point aku cukup untuk redeem duit tu dan payment telah dihantar oleh pihak ipanelonline ke akaun paypal aku pada 17.5.2011.

Dibawah ni bukti payment yang dihantar ke email aku.





Jadi,kepada korang yang nak try program ni,jom daftar PERCUMA DISINI.Mudah je nak dapat duit.korang hanya perlu jawab survey,kumpul point dan tebus point ke Dolar (USD)

P/s : Gudnyte all :)
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment