ChurpChurp Bagi Aku Blackberry Bold 3


Macamana dengan Churpchurp korang? Dah boleh jana wang? Sekarang ChurpChurp lebih banyakkan penjanaan wang melalui campaign berbanding scheduled tweets & seeding tweets

Aku tak nak cerita pasal ChurpChurp secara terperinci sebab entry yang sebelum ni pun aku dah penah tulis.Nanti bosan plak dok baca double post.Yang terlepas entry pasal ChurpChurp,boleh tengok dekat SINI ataupun terus daftar dekat SINI

Yang dah join atau belum join ChurpChurp tu,korang dah tau ke pasal contest yang dianjurkan?Dengarnya,boleh menang Ipad 2,Blackberry Bold 3,Ipod dan banyak lagi hadiah menarik.Contest ini akan tamat 27 hari dari sekarang.Jadi,cepat2 lah rebut peluang ni sebab 3 pemenang je akan layak dapat hadiah.

CEPAT KLIK DISINI UNTUK JOIN CONTEST ATAU DAFTAR


P/s : sebenarnya,aku lum dapat blackberry lagi pun..Saja buat tajuk bagi gempak.Hope akulah pemenangnya.ewaahh!!!hehe

P/s/s : Tadi bangun tidur,dpat berita kawan aku meninggal dunia.Terkejut dan terkedu rasanya.Jom sama-sama2 sedekah Al-Fatihah buat arwah
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment