Bayaran Pertama Dari Churpchurp

Akhirnya,cek churpchurp yang ditunggu-tunggu sampai juga kat petik surat umah aku.Nak dekat seminggu dah sampai,baru hari ni bleh snap gambaq.hehe

Nak kata happy sangat tu biasa-biasa ja sebab duit ni aku pakai setle hutang.Tak dapat juga la nak shopping baju Giordano terbaru.sob3x!

Pas ni nak kumpul banyak2 dulu,baru nak cashout pulak .hehe

Ha kepada korang yang masih xtau churpchurp ni apa,boleh klik dekat SINI

Korang cana dah penah dapat ke cek dari Churpchurp?Meh la share dekat sini :)

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

8 comments:

  1. fuiyo dah dpt cash out churpchurp..
    aku xbertmbh pon churp2 aku tuh..
    xto cm na nk bg tambh...
    hg xdak tip2 ka?hehe

    ReplyDelete
  2. putra : noob ja bro :D

    anys : sabaq la wei.plan2 kayuh.tip?slalu2 la update twitter.baru dpt job

    ken : sabaq..maybe ur turn nnt :)

    ReplyDelete
  3. org sp rupanya..boleh la kenal2 kot2 dapat kongsi ilmu..

    ReplyDelete
  4. yeka? hehe...
    aku dr dulu dok 1.07 tu la..haha

    ReplyDelete
  5. sangat menarik!!... aried dah cuba!! Memang berbaloi dan sebenarnya ada cara khas untuk tingkatkan earning chuprchurp ini!! Mari baca tips tingkatkan earning churpchurp...

    ReplyDelete