Be Part of ChurpChurp Today!@

Entry aku petang ini just nk cukupkan syarat join contest yang diajurkan ChurpChurp je..Tengok dekat blog diorang,entry terbaik akan dapat RM100 credit.So,sapu je la kot2 aku orang yang bertuah tu kan.hehe

Cuba tengok logo churpchurp kat ats tu comey kan?macam nak je aku picit hidung dia.aha

Baru je kelmarin aku cashout duit churpchurp.Ikutkan hati nak simpan dulu.Tapi tangan ni dah gatal sangat nak tekan button cashout.Maka dibawah inilah hasilnya selama aku join churpchurp




Apa itu ChurpChurp?

ChurpChurp adalah anak syarikat Nuffnang dan merupakan medium pengiklanan di Twitter di mana korang akan dibayar untuk setiap tweet bagi kempen yang telah di berikan untuk korang.

Memang mudah sangat nak buat duit dengan churpchurp ni.Yang penting kena ada akaun twitter.Lagi ramai follower twitter,lagi banyak $$$ yang korang akan dapat.

Nah..layan jee slideshow dibawah ni dulu


Nak lebih info pasal Churpchurp?Jommmmmmmmmm terjahh www.churpchurp.com

Cepat jadilah sebahagian komuniti Churpchurp dan juga Nuffnang.Banyak kelebihan jika korang support dan join diorang.
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment