Dapatkan RM1000 Dengan Contest ChurpChurp

Sejak akhir-akhir ini,banyak betul aku dapat 'tag' buat duit hanya login facebook.Mula-mula tu aku ingat memang betul la.Siasat punya siasat,Hampeh je.Buang masa aku ja.Semuanya basic kepada MLM!mengarut betul.Dahla aku paling tak suka MLM punya program.Yang kaya org atas dan yang kayap orang bawah.huhu

Entry lepas,aku penah kongsikan apa itu Churchurp dan macam mana kita boleh menjana pendapatan dengannya.Korang boleh tengok DISINI

Ok,malam ini aku nak share sikit contest yang churpchurp anjurkan.Hadiah menarik menanti korang.Apa hadiahnya tu ek?

One (1) Grand Prize winner of RM 1, 000 instant credit
One (1) Second Prize winner of RM 5 00 instant credit
Ten (10) Consolations Prize winners of RM 100 instant credit each
20 Lucky New Churpers will get RM 25 instant credit each


Contest ini berjalan dari August 3 – September 2, 2010 dan terbuka kepada 'chuppers' dari malaysia sahaja

Jadi,apa tunggu lagi.Meh ramai-ramai join Churchurp.KLIK DISINI UNTUK DAFTAR DENGAN CHURPCHURP.Paling penting dekat form pendaftaran dibahagian Referral Contest (Optional) - Malaysia only, korang masukkan nama lunaih

:)
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment