Nuffnang Kebas Duit Aku

Sebelum aku merapu dan melalak tak tentu pasal,aku nak minta maaf dekat nuffnang kalau post aku ni 'biadap' sangat.Post aku ni bukan nak tuduh Nuffnang scam ke ape ke.Just nak tahu saja apa yang aku rasa tak puas hati.

Al-kisahnya selepas aku kehilangan pangkat Glitterati.Aku tak kisah sangat hilang pangkat ni sebab memang salah aku pun letak iklan Nuffnang bersama competitor Nuffnang.Tetapi yang buat aku tak puas hati buffered earning aku tiba-tiba jadi berkurang dari nilai asal.

aku check balik semua buffered earning yang aku dapat,semuanya sudah 'disapu' habis.WTF!apa dah jadi ni?sebelum ni aku hilang pangkat Glitterati tak der plak nilai RM aku kurang.Macam mana aku nak beli kereta ferrari?hah!





Sebelum aku buat post ni,nuffnang masih lagi belum kreditkan buffered earning yang aku tanda tu (sekarang sudah jadi metered earning).Masa aku nak printskrin kan SS ni,nuffnang dah kreditkan buffered earning tu.omg!agak sedih aku tengok nilai yang dikreditkan untuk campaign Nestle Coffee Mate Love Notes SS,Nestle Coffee Mate Love Notes LR,Maxis Whiteberry Bold LR. :(

Sebelum hilang pangkat,nilai yang terkumpul untuk campaign tu,seingat aku dah cecah RM30++.Tapi apa yang jadi sebaliknya sekarang?wtf!

Tidak ketinggalan untuk buffered earning aku sekarang di SS,nilai yang korang tengok tu sebenarnya bukan nilai asal aku dapat sebelum hilang pangkat.Tetapi sekarang dah jadi kurang.hahhhhhh!!!memang bangang lah!

Aku memang tak puas hati dengan apa yang jadi ni.Bagi aku tak fair lah.Nuffnang tolonglah kredit balik duit aku tu.Kalau yer pun turun pangkat,tak payah la slumber badak je potong nilai asal dia.Sebelum ni tak macam ni pun.

Buat korang yang pernah jadi macam ni,tolong share pengalaman sikit.Kalau staff nuffnang ada baca entry ni,tolonglah jawab.Aku nakkan kepastian.

kesimpulan dia sekarang,aku rugi.terima kasih!

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

5 comments:

  1. bro..nuff akan pulang kn balik duet ang selepas 4 ari.tu pun dia akan cek balik blog ang tuk pasti kan tiada persaingan diorang. ape yg ang perlu buet. turunkan atau remove banner2 selain nuff..tu ja

    ReplyDelete
  2. selagi duit tu tak sampai ke tangan kita, duit tu masih lagi hak milik nuffnang sebab dia ada pun kat akaun nuffnang..

    dah hantar email kat nuffnang??

    ReplyDelete
  3. Biasalah tu bro...namapun duit nuffnang...kalau duit kiter senang citer...ini duit orang...turun jer banner lain tu bro

    ReplyDelete
  4. Hi there, I'm Xinxian from Nuffnang. Your buffered earnings were adjusted to reflect the lower payment rate for 'Ordinary' members, but it'll be adjusted back to the amount it used to be if your membership status returns to 'Glitterati'. If you need any more information, please feel free to write in to the Nuffnang helpdesk at http://nuffnang.com.my/help :)

    ReplyDelete
  5. kes saya pun sama, baru jadi pagi tadi... tapi bukan sebab iklan lain kat blog tapi sebab ada blog saya yang kurang visitor..
    so saya delete blog tu
    harap2 earning tu naik balik ke asal

    ReplyDelete