Kisah IM Malaysia Menipu Newbies


Al-kisahnya bermula dengan topik "Syed ikhwan bila kamu nak bayar ppl komisyen" di forum wangcyber.com yang dimulakan oleh forumer bernama Suhaimi80 berkenaan duit komisen PPL speed adsense

Sebelum topik panas ni dibuka,aku memang respect juga dengan IM yang bernama Syed Ikhwan sebab umum semua tau dia memang master dalam mencari duit diinternet.Tetapi lepas jadi macam ni,aku rasa macam dah tak berapa yakin dengan IM macam ni.

Bukan niat aku nak 'tutup periuk nasi' SI.Day by day aku follow thread ni,aku rasa macam ada sedikit penindasan yang berlaku ke atas newbies.Mana tidaknya,newbies diforum WC mengatakan SI tak bayar komisen diorang sudah hampir setahun.Sedangkan income SI di facebook beliau bukan main mantap lagi.Boleh lihat dekat SINI income SI.









Itu antara SS perbalahan yang terjadi di forum WC.Kalau aku nak paste semua rasanya tak muat kot sebab dah nk masuk page ke 20 dh thread tu.

Sorry la geng,aku bukan nak jadi LANGAU,BATU API atau seangkatan dengannya.Aku tampil membuat artikel ni just nak memihak kepada pihak yang ditindas oleh IM yang kononya master in internet!Layak ke digelar master kalau benda2 macam ni pun tak boleh handle?

Buat Syed Ikhwan,kamu setle je la duit komisen tu cepat-cepat sikit.Income kamu riban2.kursus sana sini lagi.1 je aku takut.Kalaulah umur SI tak panjang,(bukan nak doa)macam mana la kamu nak jawab dialam kubur nanti?lu fikirlah sendiri

P/s : topik panas forum DISINI
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

1 comments:

  1. ada lagi satu kes tengah panas,SF2R-pun kencing punya kaki !

    ReplyDelete