Michael Jackson Mungkin dibunuh?(Part3)


Selepas 2 minggu pemergian bintang pop tersohor dunia,teka teki punca kematian jacko masih lagi menjadi tanda tanya disuluruh dunia.Dari hari ke hari ada je cerita "panas" pasal jacko ni.

Dalam cerita terbaru yang aku baca, kakak michael iaitu La Toya mendakwa yang dia tahu siapa yang membunuh adiknya.La Toya,yang juga bekas model majalah "bogel" terkenal iaitu Playboy menyatakan yang adiknya dibunuh oleh individu tertentu atas tujuan ingin membolot harta kekayaan michael berjumlah RM3.58 bilion.


Adiknya mendedahkan bahawa wang tunai dan barangan kemas bernilai RM7.16 bilion milik Jacko juga hilang.pada kebiasaannya Jacko menyimpan kira-kira AS$2 juta di rumahnya yang akan digunakan untuk membeli barangan.

"Saya tahu siapakah yang membunuhnya. Saya tidak akan berehat sehingga saya dapat menangkapnya," kataLa Toya yang dipetik didalam akhbar Kosmo hari ini.


P;S :::sambung buat kerja,curi2 buka blog di office.hehe


Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

4 comments:

  1. kalau baca cerita pasal Michael punya bedah siasat, ada kemungkinan yg dia bunuh diri atau dia dibunuh... entah2, bini dia sendiri yg bunuh kot... sbb tak puas hati Michael tak kasi harta kat dia... huhu..

    ReplyDelete
  2. akuro san :mungkin jugak..sapa tau kan?kta tnggu dan lihat sudah..

    ReplyDelete
  3. sana sini orang duk cakap pasai Jacko...tok wan takdak la ikut sgt depa punya cita pasal jacko.. tapi wan rasa, semuanya ada kemungkinan. Almaklumlah.. orang kaya, bayak fulus.. sapa2 boleh wat jahat. Wan pun pun dak sabar dah nak tahu..apa puncaya..
    lambat betoi na..keputusan post morterm. Yang LaToya tahu tu..macam dia lak yang bunuh Jacko. Pastu cepat2 cakap orang laen bunuh.. macam ada sesuatu ja.

    ReplyDelete
  4. tok wan :cara tok wan tulih mmg ada bakat jd penulis berkalibel ni..hahaha..cek pon xtau la creta ni mcm mana.hari2 dok tnggu saja apa keptusan dia..sapa yg bunuh apa smua ni..huhuhu..

    ReplyDelete