Malaysia Lawan Manchester United



Debaran pastinya dirasai oleh peminat2 bolasepak disuluruh malaysia apabila pasukan kelab gergasi england,Manchester United akan turun beraksi menentang pasukan Malaysia pada jam 5.30 petang ini di Stadium Bukit Jalil.

MU khabarnya akan menurunkan pemain kesebelasan utama mereka iaitu Rooney,Fernidand,Paul Scholes,Carrick,Berbatov dan pemain yang baru dibeli mereka iaitu Michael Owen.



Selain itu,pemain2 muda malaysia pula gigih berlatih untuk 'merobohkan' benteng kebal united pada petang ini yang diterajui ferninand.

Siapa yang akan menang pada perlawanan kali ini? Adakah Malaysia atau Manchester?90% perlawanan ini berat kepada MU la kalau nak menang kan.Tapi tak apa,"imposibble is nothing" bak kata slogan Adidas .. ahaha..so,kepada seluruh rakyat malaysia yang masih sayangkan pasukan kita,jom ramai2 kita gegarkan stadium bukit jalil bagi memberi semangat kepada pasukan Malaysia.Kalau kita sebagai rakyat malaysia yang tak bagi sokongan sapa lagi nak sokong kan?Malaysia Boleh.!!!

Updated!

Keputusan perlawanan antara malaysia dan manchester berkesudahan Manchester 3 malaysia 2.jaringan manchester dijaringkan oleh Rooney,Nani,dan owen manakala jaringan untuk pasukan malaysia dijaringkan oleh Amri Yahyah.Tahniah diucapkan kepada pasukan malaysia walaupun kalah,mereka telah menunjukkan permainan yang sungguh menarik!hohoho

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment