Lagu Fuck Band Indie?


Ini lagi satu masalah muzik dalam malaysia ni.Pantang tgk sesuatu penyanyi @ band tu naik sikit..kutuk sana kutuk sini...!yang ni kes pasal satu lagu ciptaan dari geng2 hiphop yang kutuk band2 indie..bagi peminat2 indie mesti "panas" kalau dengar lirik lagu ni..(aku pon panas sebab aku peminat indie!)

sekarang ni rasanya kat malaysia hip hop dah lost kot? skang ni zaman indie..kalau dekat barat maybe hip hop punya muzik still 'up' lagi kot..bagi aku la kan,band indie ni lebih mencerminkan muzik sendiri dari hip hop..hiphop pnya muzik dari barat...indie punya muzik lebih dari ciptaan sendiri..haaa..so,takan nak support muzik barat?support la muzik sendiri..apa kejadahnya support muzik barat?xda maknanyerr...hohoho..

Support our Local Band!
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

5 comments:

  1. salam tuan punya blog.. terjumpa blog ini dr blog lunaih.. rupa2nya tuannya sama.. heheh.. well, org x puas ati mmg suka luahkan perasaan, tp bile smpai tahap ni, x patut la... patut sama2 saling menyokong mcm artis2 kat US tu, sume saling sokong menyokong walaupun lain genre.. rugila bile mcm ni.. anyway, sile la singgah blog saya, kisahfahmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fuhh , dorang jelous sbb sume org dah layan indie , huahauahhaua

    ReplyDelete
  3. Apa benda yg rapper ni ckp pun aku xpaham.. tang mana tah seninya..

    ReplyDelete
  4. apa la kutuk2...
    tara 2 la org kita nie..
    lagi baik kita bersatu..memperjuangkan apa yg patut kita juangkan..
    daripada kutuk sampai lentuk..

    hiburan ni sekadar ada ja..
    kita kawal hiburan...=)

    ReplyDelete
  5. hip hop aku xsuka, indie lgla aku tak suka.. ntah mcm bangang lak ak dgaq lagu geng hip hop ne..
    bodoh tol la diorg. taksub sgt la konon ngn hip hop 2,pdahal asl dari barat..cner sdap pon korg nyanyi hphop, tetap xmenjadi mcm mat saleh yg nyanyi.. blahla bodo!!

    ReplyDelete