Isteri Curang Di Facebook

Terbukti,Facebook bukan saja mendorong ke arah kebaikan tetapi ada juga keburukkannya.Aku ada 1 artikel menarik nak dikongsikan dengan pembaca blog ini iaitu berkisah tentang isteri curang di laman social Facebook.

Kisah ini telah dikongsikan oleh seorang suami di email yang mengetahui isterinya telah curang di facebook dengan kawan lamanya dan akhirnya terlanjur.

Oh!Memang sedih story ini. Mari sama2 kita jadikan pengajaran dan teladan.

Salam sahabat..

Alhamdulillah segalanya selesai sudah. Baru balik dari mahkamah syariah. Saya menceraikan isteri saya dengan talak 3 ... tiada lagi ruang untuk kami kembali. Puncanya ... isteri yang selama ini saya sayang sangat pada dia tidak belah bagi akhirnya kantoi kerana menduakan suami melalui hubungan dengan lelaki kawan lama yang muncul hubungi dia melalui facebook.


Saya telah lebih 2 bulan menyiasat kegiatan mereka yang bermula dengan tegur menegur di facebook.. saling mencurah perasaan rindu dendam... akhirnya membawa kepada pertemuan sulit hingga mereka terlanjur. Bila saya dah kumpulkan semua bukti saya pun bentangkan pada dia... akhirnya mengaku lalu saya ceraikan dia serta merta.

Kepada suami suami sekelian.... berhati hati dengan aktiviti isteri anda di facebook. Mereka mungkin akan curang pada bila bila masa. Jika anda sekelian ingin belajar bagaimana untuk menceroboh masuk akaun perempuan curang seperti itu sila email saya. Saya ada kaedah yang efisen dan terbukti berjaya membongkar hubungi sulit isteri saya.

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

14 comments:

  1. bila nafsu menguasai diri..wooot3 o_O

    ReplyDelete
  2. Seems that the husband is trying to put the blame on his wife and the old friend of his wife. Nobody is perfect. When divorce happens, it's not your or my fault. It's our fault.

    ReplyDelete
  3. macam-macam boleh jadi sekarang ni. kita pun tak tau apa akan jadi pada kita. tapi pastikan setiap ahli keluarga kita diberi didikan dengan baik tentang keindahan Islam. kalau berlaku juga perkara tak diingini, ianya adalah ketentuan. jadi bersabarlah.

    ReplyDelete
  4. selisih 44 kali oo harap2 d jauhkan dari malapetaka ni..

    ReplyDelete
  5. Aku memang dah agak dah perkara seperti ini akan berlaku..

    ReplyDelete
  6. dia kata ada cara nak discover? macam mana tu

    ReplyDelete
  7. aduh.. sedihnya.. memang tak dinafikan ada pro dan cons dari mana2 site di internet.. hm.. apa boleh buat.. semoga kita semua diberi iman yang kuat.. Amin..

    ReplyDelete
  8. Sekarang ni dunia IT terlalu canggih! Banyak benda tak boleh dipercayai... kena jaga2

    ReplyDelete
  9. macammana nak hack akaun org?.. huhu..

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Saya telah memerangkap Isteri saya menggunakan 4 e-mail & 4 akaun Facebook Palsu .. disana saya letakkan gambar-gambar orang lain seperti mana karaktor lelaki isteri saya suka. saya mula berkenalan dengan isteri saya ( facebook palsu ) dan meluahkan kata-kata cinta dan berkongsi cerita peribadi. dan dari sana saya mereka berbagai cerita palsu dan akhirnya dia menceritakan dia pernah terlanjur dengan 5 orang lelaki sepanjang 7 tahun perkahwinan saya dengannya .ini cara saya ingin mengetahui isteri pernah curang dengan lelaki lain.? dan jawapannya ya.. isteri saya pernah curang dengan kaedah ini.

    ReplyDelete
  12. Aduhai. . .moga2 sidia mendapat keampunan Allah dan petunjuk.
    Sabarlah saudara.pasti.pasti dan pasti ada hikmahnya.
    InsyaAllah

    ReplyDelete
  13. kalau nafsu dah kuasai diri memg xd guna la.

    ReplyDelete
  14. adusss tahniah bro anda telah menang dlm perjuangan ini ....cari suasana baru inshallah lebih indah dari sebelumnya

    ReplyDelete