Mangsa Culik Nur Athirah Dijumpai Selamat Oleh Unit Khas PDRM



Masih ingat kes adik Nur Athirah Amirah yang viral 4 hari lepas? info terbaru yang kami dapat mangsa telah ditemui dengan selamat oleh Pasukan Unit Khas PDRM.

Apa yang mengejutkan kami dan seluruh rakyat Malaysia, mangsa sebenarnya bukan diculik  tetapi dia telah lari dan menginap di rumah teman lelakinya yang berbangsa Cina.

Info sahih ini kami petik dari fb page Pertubuhan Anak Polis Malaysia - PAPM

Selamat Tahun Baru 2016, admin ingatkan tk nak marah2, tp di awal tahun baru ni admin mmg rasa nak maki budak bernama...
Posted by Pertubuhan Anak Polis Malaysia - PAPM on Thursday, 31 December 2015


Ramai yang tanya betul ke ni? bukan tipu ke? Ok kami dah screenshot antara perbualan admin page tu yang menguatkan lagi bukti dimana mangsa telah dijumpai dengan selamat.


Kita tunggu berita rasmi dari pihak Media esok. #jangankecamadmin
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

9 comments:

  1. Replies
    1. Fake blog? Dh klur oun kat paper haruan metro🔫

      Delete
  2. Memalu kan kaum wanita shj.. ye2 kita riso lari ikot jantan.. sia2 hdp weeii .. aikkkk

    ReplyDelete
  3. Die nk test die cantik x? Ramai x org nk cari die? Hahaha ha.. masa dgr perbualan telefon yg last tu pon aku da bole agak auta lebihhh mane ade penculik tak cek satu badan ko ade tepon ke.. gps ke.. skrg penculik lebih genius lahh sbb tu bole bungkus budak dlm kotak, simen org dlm tong hua hua hua bongok punye budak! Otak letak kt tapak kaki dipijak pijak sbb tu xle pikir dgn warassss

    ReplyDelete
  4. Kan dah cakap. Dari voice tu dah dapat detect. Kalau difikir secara logik takkan "penculik" tu tak buat spotcheck dan ambil segala jenis alat telekomunikasi budak tu.. dari situ dah dapat detect budak tu cuma mereka cerita. Clear job siss.

    ReplyDelete
  5. biasela tu orang da gatal sgt da kan nak ke jantan

    ReplyDelete
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete