Jana Duit Dengan Gushcloud


Gushcloud mungkin kurang familiar dikalangan pembuat duit internet tegar kalau nak dibandingkan dengan churpchurp,Nuffnang, Adverlets, Innity dan sebagainya.

Aku mula kenal dengan Gushcloud selepas ternampak wall dari facebook Tiz Zaqyah. Bagus juga Tiz tak kedekut ilmu share benda2 yang boleh jana pendapatan internet secara percuma.

Apa yang aku faham, Gushcloud ni sama juga seperti Churpchurp iaitu menggunakan sosial media Twitter dan Facebook untuk promosikan iklan. Bagi korang yang dah biasa dengan program buat duit ChurChurp mungkin mudah bagi korang untuk faham macam mana Gushcloud ni berfungsi.

Program ini diasaskan oleh Vincent Ha ketika berlangsungnya event Social Media Summit 2012 tempoh hari. Office Gushcloud terletak di Wilby Central, 15 Queens St, Singapore dan Malaysia office terletak di SOHO Empire Hotel, Subang.

Macam Mana Nak Buat Duit Dengan Gushcloud?

Gushcloud hanya memerlukan kita kongsi sebarang iklan yang ada di Gushcloud.com Setiap link iklan yang kita promosikan di facebook atau twitter mempunyai nilai USD yang berbeza beza.

Selama sebulan aku join, gushcloud pernah bayar aku sebanyak USD1.00 untuk iklan yang aku promosikan.

Selain dari mendapat earning melalui promosi iklan, Gushcloud juga ada sediakan 1 lagi platform yang membolehkan kita redeem hadiah menarik seperti Ipad, Blackberry, dan macam-macam lagi.

Bila Boleh Cashout Duit Dari Gushcloud?

Bayaran akan dibuat bila earning korang dah cukup USD20 atau lebih. Korang boleh pilih sama ada nak terima bayaran melalui Paypal, Online Transfer atau Cheque

Kalau korang xdak akaun Paypal, boleh daftar secara PERCUMA! KLIK DISINI

Sila rehat sebentar dengan menonton video dibawah




Cara Nak Daftar Akaun Gushcloud?

  • Korang KLIK DISINI
  • Selepas itu, korang akan dibawa ke halaman website Gushcloud. Sila lihat gambar dibawah
  • Lepas tu, korang hanya klik Sign In with Facebook ataupun Sign In with Twitter
  •  Then, isi semua maklumat yang diminta dengan lengkap.

Ayuh, program ni masih lagi baru dimalaysia. InsyaAllah akan menjadi program yang popular nanti. Kalau korang lambat bertindak, orang lain la dapat duit dulu kan?hehe~

KLIK DISINI UNTUK JOIN GUSHCLOUD

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

1 comments:

  1. Salam. Wah2..PB pun baru je join GC ni. Best gak. Senang je. Dan kejap je masyuk. He2. Better dari says.com n churp2. ^^..haa..PB ada siapkan entri jugak pasal GC ni..jemput lah datang berikan pandangan atau komen sal GC ni kat blog PB..thanks tau :D..PB hargainya sangat2.

    bit.ly/I1Akes

    ReplyDelete