Slot Akasia Soffiya TV3



Rasanya masih terlalu awal untuk aku buka entry ni.Tapi disebabkan aku dapat info ni terlebih awal aku open je la..

Drama yang mungkin akan ditayangkan dalam Slot Akasia Jam 7 ini terdapat 28 Episod.Antara pelakon hebat yang akan membintangi adalah Tiz Zaqyah, Fizo Omar, Izara Aishah, Syazwan Zulkifli (Apek Juavana), Hilal Azman, Azhar Sulaiman dan ramai lagi

Sinopsis penuh setakat hari ini aku masih belum dapat.Bila dah dapat aku akan update disini.Jom kita layan gambar dulu :)







SINOPSIS PENDEK DRAMA SOFFIYA

Pengarah: Joeza Rasidi.

Penulis Skrip: Eenaz Mokhtar & Tommy ct Loh.

Pelakon2: Tiz Zaqyah, Fizo Omar, Izara Aishah, Syazwan Zulkifli (Apek Juvana), Hilal Azman.

Terbitan: Filmscape Sdn. Bhd.

P/s : Lama tak tengok pic terbaru Tiz.Alhamdulillah, jumpa jugak.So Sweeeeeeeeeeeeeeettttt!!! :)

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment