Berhati-Hati Dengan ChurpChurp

Dalam keseronokkan kita mempromosikan kempen churpchurp, jangan lupa syarat2 mereka semasa korang dok promote kempen tu.Al-kisahnya, minggu lepas aku dapat email dari churpchurp yang bertajuk "First Notice Letter - Suspicion in Fraud Clicks' Activities".

Aku rasa tak sedap hati dah dengan email tersebut.Dok pikir duit yang tengah terkumpul dalam akaun churpchurp aku tu.huhu



Dengan rasa bersalah, aku pun hantar support ticket dekat diorang bertanyakan tentang click fraud ini.

Dibawah jawapan dari pihak ChurpChurp

First and foremost, advertising in forums is not allowed. In additional to that, you've inserted an irrelevant link 'JOM CUBA NASIB MENANG RM10,000 DENGAN NESCAFE!' and this leads to a Churp Churp campaign. This is offence is labelled as 'Sharing the campaign(s) links alongside misleading messages to entice clicks from friends and followers.'

We strongly discourage you to participate in any click fraud activities and/or violate our terms, rules and regulations as Churp Churp upholds genuinity in all Social Sharing campaigns.

Hope this explains it and do avoid committing the offence in the future.

Baru aku tau mempromosikan kempen melalui FORUM tidak dibenarkan sama sekali baik melalui posting thread ataupun signature.Kalau korang ada buat cara sama macam aku, cepat2 la buang yer.

Tapi aku sedikit kesal dengan mereka sebab tak inform terlebih awal.Rasanya aku promote melalui forum start dari awal tahun lagi kot.Kenapa baru sekarang cakap TAK BOLEH?

Apa2 pun, aku tetap bersyukur dan berterima kasih dekat Churpchurp sebab tak tolak earning yang telah terkumpul setakat hari ini.
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment