( Video ) Pembunuhan Paling Ngeri

Ini antara video pembunuhan paling kejam aku pernah tengok.Serius tak dapat bayangkan betapa seksanya mangsa bunuh ketika itu.Kepada korang yang masih tak tengok lagi dan mempunyai 'hati kering', jom reramai kita layan video dibawah.Sebelum tu,jom baca sedikit info pembunuhan ni

Secara ringkas, kejadian ini berlaku pada penghujung tahun Jun hingga Julai 2007 di Ukraine. Tiga remaja ini menjadikan pembunuhan sebagai hobi mereka. Masa bunuh, mereka rakam sekali. Kata mereka semasa proses perbicaraan, mereka rakam agar ada kenangan di hari tua. Mereka membunuh tanpa motif, dan mangsa mereka biasanya orang awam yang tidak bersalah apa pun.

Remaja ini juga mengaku bahawa mereka telah membunuh lebih 21 orang siap rakam sekali. Rakaman yang lain sudah dimusnahkan oleh pihak berkuasa, cuma yang ini saja dijadikan bukti dalam proses pendakwaan.

Pak cik yang telah dibunuh oleh mereka dalam rakaman tersebut baru sahaja sembuh daripada penyakit kanser. Semasa beliau sedang menunggang basikal ambil angin terus kena tarik dengan pembunuh ini dan mereka pun pukul dan bunuh. Agak kejam, mata beliau dikorek hidup-hidup, kepala dikatuk-katuk dengan hammer dan sebagainya. Semua ada dalam video di bawah.





Ini gambar si pembunuh tu yang barua tu..Cilaka punya binatang!



Ni pulak gambar si mangsa.huhu



credit penuh kepada : kari-ngeri.com
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

1 comments:

  1. ishh jahat tol barua niela. seram aku tgk...baru start tgk dah ngilu..sian org tua tu..

    ReplyDelete