Tahniah! Anda Menang Tiket Percuma

Entry semalam aku ada mentioned menang hadiah dari ChurpChurp.So,harini aku nak tunjukkan bukti hadiah apa aku menang tu.hehe



Itu la hadiah yang aku dapat.Tiket PERCUMA hasil dari usaha dalam kempen ChurpChurp Race punya.tiket apa aku tak pasti lah.Rasanya tiket wayang la kot.hehe

Masalahnya sekarang ni,nak kena p KL kot.Kalau menang Ipad 2 ke aku sanggup MC kerja.hehe

BTW,terima kasih kepada ChurpChurp kerana memilih aku sebagai pemenang walaupun 'kereta' aku agak lembab untuk mengejar Lambogini.aha

P/s : Semalam aku ada bagitau awek aku nak p KL.Dia tanya nak p buat apa?Aku kata rahsia.Kalau dia baca entry ni,dia paham la kenapa aku nak p KL.ahaha



Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment