Sebab Earning ChurpChurp Tak Naik


Dalam 2 minggu kebelakangan ni,pelik betul dengan earning ChurpChurp aku tak naik-naik.Nak kata ada click fraud tak mungkin lah kot sebab aku menggunakan 'teknik' yang bersih mempromosikan kempen ChurpChurp.

Takkan la diorang tak nak kreditkan earning sebab aku RACE LAJU2 TAK PAKAI HELMET NAK MENANG IPAD2,BLACKBERRY & IPOD?

Cuba korang tengok jumlah klik dan earning yang ditotalkan salah satu kempen yang aku promote.Bukan aku je boleh marah,cikgu math pun boleh marah dengan jawapan macam tu.hahaha



Untuk menjawab persoalan,aku tanya la stuff ChurpChurp tentang masalah tu.Adakah sistem depa ada masalah ataupun kena hack?Ini jawapan dari Linda K ( Staff ChurpChurp)

For social share campaigns:

The earnings will be credited once the campaign ends. However there are some campaigns which goes on for a longer period of time (eg: over a month)we will credit you in between the campaign too.

To validate your clicks, we would look through the clicks to make sure there are no fraud clicks before we proceed to any earnings. We only credit GENUINE unique clicks. You could also check your credit earnings from the Social Sharing Earning History - where it shows all your rewards participation.


Ohhhh!terjawab sudahh.Rupanya earning tak kredit sebab kempen tak habeh lagi.Sama juga la kalau kita dapat buffered kempen di Nuffnang.

Kempen yang tengah running sekarang memang lama.Agaknya bila nak habis ya?Rasa macam dah tak sabar nak tengok earning terbaru :)

P/s : Kalau berminat nak buat duit dengan ChurpChurp,boleh la daftar dekat SINI ya ..

Nota 1 : Hadiah apa yang korang nak bagi masa hari ibu nanti?
Nota 2 : New Enterprise Exchange (NEXT) Menjadikan Korang Jutawan?
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment