Buat Duit Mudah Dengan iPanelonline

Malam ni aku nak kongsikan satu program jana wang yang betul-betul membayar ahlinya.

Aku baru tau program ni tadi je.Selidik punya selidik,bukan Scam!Memang dah ramai dapat payment pun.(lembabnya aku)..

Apakah iPanelonline?

iPanel Online Market Research Co., Ltd ialah sebuah syarikat kaji selidik professional yang mula beroperasi sejak 2004. Ahlinya terdiri daripada beberapa negara seperti China, Hong Kong, Taiwan, Singapura, Indonesia, Thailand, Malaysia, Australia, New Zealand, Jepun, Korea, Philippines, Vietnam dan lain-lain. Pelbagai syarikat dan organisasi tertentu menggunakan khidmat iPanelonline untuk membuat kaji selidik dan dapatkan pandangan pengguna tentang sesuatu produk yang dihasilkan dengan tujuan untuk meningkatkan mutu pengeluaran produk tersebut.

Penyertaan Ipanel Online adalah PERCUMA.Kita hanya perlu jawab survey. Setiap survey, ada point-point tersendiri. Bila Campur-campur point tu, korang bolehlah tukarkan point itu ke duit (RM)

Terdapat 2 jenis kaedah survey yang boleh korang dapat untuk kumpul point.

1.Survey Saya

Survey ini agak terhad dan mempunyai masa yang tertentu.Jadi,selalu2lah login akaun Ipanelonline dan klik pada "survey Saya" untuk jawab .Sebuah survey akan diberi mata ganjaran sehingga 700. ( Bergantung kepada survey)



2.Survey Ahli

Survey ini paling best.Korang senang2 je boleh dapat point PERCUMA!untuk dapatkan point tu,korang klik je pada tab "survey ahli".Jumlah point bergantung kepada survey tertentu



Macam Mana Nak Buat Dengan Survey iPanelonline?

Setiap survey yang korang jawab akan diberi jumlah mata ganjaran tertentu. Mata tersebut anda boleh kumpul sehingga ianya mencukupi untuk ditebus. Berikut adalah cara mata ganjaran dihitung

10050 mata = RM100
5050 mata = RM50
1020 mata = RM10
520 mata = RM5


Cara Daftar Dengan Ipanelonline

1. Klik DISINI untuk mendaftar
2. Isi kesemua maklumat peribadi korang dan tekan submit.Maklumat korang akan dirahsiakan oleh pihak syarikat iPanelonline.
3. Selepas pendaftaran berjaya,pastikan korang check email untuk pengaktifan terlebih dahulu.Selepas itu, 30 mata ganjaran PERCUMA akan diberikan kepada korang.
4. Akhir sekali,mula menjawab survey dengan klik pada tab 'Survey Saya' pada halaman ahli.

Note: Pembayaran akan dibuat menggunakan paypal.Kalau korang masih tiada akaun Paypal,boleh daftar dekat SINI

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment