Tupperware Dan Ucop Wildchair

Sejak sejak aku pindah rumah baru ni,aku hangin betulla,sebab semua keropok ke biskut ke yang aku simpan dalam bekas yang dapat free bila beli pencuci baju tuh semua masuk angin.lemau gila!

Tapi semalam aku try satu jenis bekas yang nama dia Tupperware's One Touch dari brands Tupperware.pergh terbaek kot.dah la harga mampu beli lepas tu siap buat peraduan lagi.kalau korang teringin nak menang Samsung galaxy and teringin nak berjalan jalan dekat aquaria klcc korang join la.xsusah sms je.na tau SMS cmna?

KLIK SINI CEPAT!

Kalau korang tengah sedih2 ke,meh kita layan gambar kat bawah ni.aku pon macam nak pecah perut dah.hehehe


Kita bakoo..kita bakoooo jee..hehehe
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment