3 Teknik Menggoda Isteri Melakukan Hubungan Seks

Berikut adalah tiga rahsia teknik menggoda yang anda boleh ikut.

Eye contact yang menggoda.

Wanita selalunya tidak mampu melawan eye contact dari seorang lelaki. Eye contact adalah godaan peringkat pertama. Wanita akan bertentang mata dengan lelaki yang menarik minatnya. Ia bergantung pada lelaki bagaimana hendak menerimanya. Namun, sebagai lelaki anda perlu pandai menyerang pasangan anda.

Setiap hari, anda bertentang matanya dan menciumnya di dahi sebelum keluar ke tempat kerja. Apabila pulang dari tempat kerja, goda pasangan anda dengan renungan mata. Jika dia sedang masak, anda ambil kerusi dan duduk sambil melihat pasangan anda memasak. Pasangan anda mula rasa tergoda apabila dia memulakan perbincangan. Anda sambung renungan ketika makan, ketika berehat di ruang tamu.

ika teknik renungan anda berjaya, pasangan anda akan rasa tarikan seksual yang sangat tinggi dan malam tersebut mungkin menjadi malam yang anda tidak dapat lupakan.

Wanita tidak suka di goda dalam keadaan sedar.

Anda goda pasangan anda melalui jalan tidak sedar iaitu pasangan anda tidak perasan anda sedang menggodanya. Contohnya, anda tegapkan badan anda dengan pergi ke gim. Berbekalkan badan yang tegap dan seksi, anda dehgan bersahaja menanggalkan pakaian anda dengan gaya maskulin di hadapan isteri anda ketika anda ingin mandi atau menukar pakaian.

Anda goda pasangan anda dengan memberi dia hadiah.


Setiap hari bawa hadiah kecil seperti coklat, bunga atau kad – kad cinta. Biarpun sudah berkahwin, perasaan bercinta jangan anda hilangkan. Ketika anda bercintalah, anda sangat bernafsu pada pasangan anda, begitu juga dengan pasangan anda. Hidupkan suasana cinta dalam hidup anda dan anda pasti akan menerima respon yang positif dalam hubungan seks.

sumber

P/s : Terasa nak kawen tapi duit tak cukup.huhuhu
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment