Bukti Bayaran Dari Gumgum.com


Dalam entry yang lepas aku ada buat review sikit pasal gumgum.com . Kalau terlepas entry tu boleh tengok dekat SINI

Hari ni aku nak kongsikan dengan korang bukti bayaran yang aku dah dapat dari mereka.Payment tu telah pun masuk ke dalam akaun paypal aku kelmarin.

"tuan empunya blog nak tanya payment dah dapat ke belum? sah website nieh tak bayar lagi tulis aje amount kat user profile aku dah kena banyak kali dah tulis sampai beratus, berpuluh tapi tak bayar"

Dekat atas tu komen reader blog ni dalam entry lepas pasai Gumgum.Mungkin dia fikir Gumgum ni nak tipu orang dengan tidak membayar ahlinya.So,aku akan buktikan dengan korang GUMGUM.com bukan scam dan mereka betul2 jujur membayar ahli yang mendaftar.




Bukti dah ada so tiada lagi tanda tanya gumgum membayar ahli atau tidak.Yang paling penting kalau nak berjaya buat duit dengan Gumgum pastikan blog/website korang berkaitan dengan GAMBAR dan juga pastikan pelawat itu ramai dari EROPAH.

P/s : Terasa letih lepas main futsal.6 bulan kot tak main.huhuh..zzzzzzzzz
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment