Bukti Bayaran Dari 701Panduan.com

Akhirnya,bayaran yang ditungu-tunggu dari 701Panduan 'cair' juga dalam akaun aku harini.terbukti diorang ni bukan SCAM dan betul-betul membayar kepada ahlinya.Janji untuk diorang send payment pun tepat pada waktunya.

Aku tak dapat nak screenshotkan bukti payment melalui cek disebabkan diorang terus bank in duit ke akaun kita.Tidak seperti program yang lain dimana payment dihantar menggunakan cek.Bagi aku,terus transfer duit ke akaun lebih mudah dan cepat

Dibawah bukti sebelum payment dihantar kepada aku.Bukti ini bukan PALSU!ini memang betul-betul punya yer.Jangan dok kata aku nak tipu korang pulak :)



Jadi,Bagaimana nak buat duit dengan 701Panduan?

Sebenarnya,konsep program ni sama je seperti Nuffnang,Adverlets iaitu PPC (Pay Per Click) dimana kita sebagai blogger haruslah daftar dengan diorang dan letakkan code didalam blog kita.Secara automatiknya,akan keluar iklan seperti yang korang nampak dekat blog aku ni.

Berbeza sikit dengan Nuffnang,iklan dari 701Panduan sentiasa keluar tak kira siang malam.Iklan diorang pun menarik gak.No Wonder la kalau pelawat masuk blog korang tu tak klik kan?

Sebelum ni,diorang hanya bayar 0.10sen untuk 1klik.Bermula pada Disember 2010,setiap klik adalah sebanyak 0.30sen.Agak tinggi juga diorang bayar tu.Ma$$$ukkk!!!

Dari pemerhatian aku,tak ramai lagi blogger yang menggunakan servis dari 701Panduan dalam blog.Yang aku tau setakat semalam,blog yang join 701Panduan adalah www.ohtidak.com

Apa yang lebih menarik lagi,jika korang meletakkan iklan 701Panduan bersama-sama dengan nuffnang,ianya tidak menjejaskan status Glitterati korang kerana 701Panduan bukanlah competitor kepada Nuffnang.

Setiap pendaftaran yang diterima,secara automatiknya akan dikreditkan RM10 kedalam akaun korang.Banyak tu kan?

Nak cerita panjang tak cukup pulak nanti.So,adalah lebih baik korang layari website 701Panduan dan cepat2 join dengan diorang.Pendaftaran adalah percuma.Untuk mendaftar,klik je DISINI

Sharing is caring.jangan lupa kongsikan dengan semua blogger.Nak copy paste artikel aku pun boleh.Macam biasa la kasi kredit sikit yer ;)

P/s : Tengah tunggu payment dari GumGum.com pulak
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

3 comments:

  1. mcm mne nk tgo earning yg kte dpt?
    page login pun aku x jumpe..

    ReplyDelete
  2. 701panduan nie macam mana kita nak cash out?
    dorg byr melalui ape?

    ReplyDelete
  3. 1 je aku nak tahu. betul ka status gilterati dng nuffnag tak terjejas? ada bukti dari nuffnang.
    risau juga ni

    ReplyDelete