Payment Ketiga Dari Ziddu.com


Alhamdulillah,rezeki raya.Selepas terima payment dari Nuffnang minggu lepas,tadi check ada email dari paypal payment yang dibuat oleh ziddu.com.

Walaupun bayaran yang diterima tak ada la besar sangat tapi aku tetap bersyukur.Sapa nak bagi duit free beb.Boleh la aku pakai duit ni bayar duit rodtex keta aku nanti.hohoho

SS dekat atas tu bukti payment melalui email.



SS dekat atas ni pula bukti payment yang sudah success di akaun paypal.

*Transaction ID terpaksa aku 'hide' atas sebab keselamatan*


Buat korang yang masih belum tahu bagaimana nak buat duit dengan Ziddu,boleh semak balik entry aku yang lepas DISINI

Kalau nak daftar dengan Ziddu,boleh click DISINI ataupun click pada banner dibawah.Apa yang penting pandaftaran adalah PERCUMA!



P/s : Selamat Hari Malaysia.
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

2 comments:

  1. Ngko nk bayar roadtax keta apa dengan USD11? keta lembu ke..ahahaha

    ReplyDelete
  2. haha..kalau 11usd dicampurkan dgn 500usd agak2 bleh bayar rodtex viva ak?hohoh

    ReplyDelete