Tentang Widget Feedjit


Jika korang seoarang blogger yang mementingkan setiap pelawat yang masuk ke blog, melihat statistik pelawat adalah amat penting sekali untuk mengenalpasti dari mana mereka datang,keyword apa yang dicari,Operating System apa diorang pakai, dan lain-lain lagi.

Tahukah korang fungsi widget Feedjit?(lihat disebelah kiri blog ini)tahukah korang beramai juta orangkah yang menggunakan Feedjit di blog mereka?Cuba lihat sedikit artikel tentang Feedjit yang aku petik dilaman web mereka.

If Feedjit's monthly audience was a country, it'd be the 9th largest country in the world, larger than Russia.That's 146,113,133 people (and we're adding thousands of blogs per day just like yours!)


Aku mula menggunakan widget Feedjit sejak tahun 2008 hinggalah sekarang.Banyak pembaharuan yang dilakukan oleh mereka supaya Widget ini nampak lebih menarik dan cool.

Secara kesuruhannya,aku memang berpuas hati dengan Feedjit sebab nampak lebih user friendly dan senangkan aku untuk mengesan setiap pelawat yang masuk ke blog dan keyword apa yang dicari.

Buat korang yang masih belum memasang Feedjit diblog,cepat-cepatlah pasang.Semudah ABC!Boleh click DISINI untuk mengambil code Feedjit.Kalau ada masalah untuk masukkan code,jangan malu untuk bertanya.
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment