(Video) Kemalangan Ngeri Dekat Stesen Minyak

Selepas kita semua dikejutkan dengan berita penyanyi Acik Spin meninggal dunia 4 hari lepas,terbaru info dan video yang aku terima mengenai kemalangan ngeri dekat stesen minyak.

Kemalangan ngeri ni dirakamkan menggunakan CCTV.Lokasi stesen minyak pun aku kurang pasti lagi sebab si pengirim video ni pun tak bagitau kat mana.Si pengirim bagitau
2 orang mati dalam kejadian ni iaitu anak dan bapak (melayu)

Kalau korang tak tengok lagi video ni,jom kita tengok.Aku baru je pas upload dekat youtube.Memang sadis giler la.huhu



Aku nak mintak jasa baik kot2 la yang masuk ke blog ni ada terlihat kejadian ni ataupun ada info pasal ni,mohon ceritakan kejadian sebenar.Aku memang nak tau sangat2 punca kejadian tu macam mana.

*Updated*

ells^ciKaLiD
salam..saya wakil dr keluarga arwah, mohon tn admin delete video yg telah di upload di youtube bagi menghormati pemergiannya dan juga menghormati perasaan anak,isteri dan kami sekeluarga.Doakan kekuatan buat isteri dan anak-anaknya yg ditinggalkan. jasabaik anda amat diharapkan dan terima kasih dr kami.


Diatas permintaan ahli pihak keluarga yang terlibat,dengan ini aku akan delete kembali video yang telah diupload di youtube dan juga video yang aku telah upload dekat post ini.terima kasih

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

8 comments:

  1. salam utk anda...ceritanya begini yg menggl tu srg je..bapaknya aje...ank n isteri slmt.arwah bru sdh isi mnyk n nk msuk dlm kereta pastu dtg sebuah kereta getz yg dipandu oleh seorg perempuan cine yg dikatakan sdg mabuk merempuh mangsa...sblm tu perempuan tu dikatakan telah merempuh org lain sblm merempuh mangsa..mangsa cedera parah di kepala..kejadian berlaku di Stesen Minyak Tmn Midah Cheras...kalu slh tlg btlkan yer kalu ade sape2 yg thu lbh lanjut...itu yg sy tahula...

    ReplyDelete
  2. anon : tq bg info..kesian btol dkat bapak budak yg meninggal ni..disebabkan pmpuan mabuk habis nyawa hilang..huhu

    ReplyDelete
  3. ader yg bagitau benda ni berlaku dekat area downtown cheras betul or tak..xberani nak iya kn

    ReplyDelete
  4. fuh... ksianya kat bpk bdk tuh..

    ReplyDelete
  5. Tak nak kata apa-apa tentang kemalangan tue cuma ingin berpesan, patuhilah kelajuan yang dibenarkan, don't drink & drive, don't khayal atau stim & drive, berhati- hatilah di jalan raya.

    ReplyDelete
  6. salam..saya wakil dr keluarga arwah, mohon tn admin delete video yg telah di upload di youtube bagi menghormati pemergiannya dan juga menghormati perasaan anak,isteri dan kami sekeluarga.Doakan kekuatan buat isteri dan anak-anaknya yg ditinggalkan. jasabaik anda amat diharapkan dan terima kasih dr kami.

    ReplyDelete
  7. terima kasih tak terhingga buat admin atas keprihatinan anda.semoga DIA membalas jasa baik anda..insyaallah

    ReplyDelete