Korang Nak Kerja Dekat Google,Facebook Atau Twitter?

Dari kedudukan rangking laman web paling popular didunia yang aku petik di Alexa,Google masih lagi mengungguli di tangka teratas.Diikuti Facebook dan twitter.Tapi aku ada juga terbaca dan dengar citer,facebook tengah cuba-cuba mengungguli tangka teratas dan sekaligus menjadi laman web paling popular.Tetapi mampukah facebook lakukan?Sama-sama2 kita tengok nanti.

Aku tak nak ulas panjang pasal kedudukan rangking.Kalau aku ulas,gamaknya korang semua mesti tertidur punya la.Aku just nak korang layann je gambar persekitaran bekerja di google,facebook dan twitter.Mana nak tau lepas korang layan gambar-gambar ni,korang berminat nak apply kerja kat sana kan?hehe

Google Environment








Facebook Environment







Twitter Environment







So,macam mana?berpuas hati dengan gambar yang aku tunjukkan dekat korang ni?Kalau diberi peluang,agak-agaknya korang nak bekerja dekat Google,Facebook atau Twitter?
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

9 comments:

  1. google environment is best and so beautiful... mmg nmpk syok ggler...

    ReplyDelete
  2. aku nak kerja kat google la!!!
    sumpah seronok dan interesting weyh!!!

    ReplyDelete
  3. google plish!!
    hahah..

    sgt best bile tgk tempat google..siap ada slide2 ag..

    ReplyDelete
  4. aku nak keja kat google ngan facebook..
    hehe..
    dua2 syok..
    tp environment google ag best la dr fb..
    kalo fb environment dia ble la tahan..hehe kalo keja kat citu leh facebook hari2..hehe

    ReplyDelete
  5. kenwooi : yes hot and cool :D

    taqfique : btol2..dkat google mmg first clas pnya cmpany

    hakim : haha..tau xpa bro

    little : hehe..dah mcm dkat funfair kalu keja kt google

    anys : haha..ait?awat kalu keja kt google xleh nk facebook ka?kt umah pn bleh facebook ma,

    ReplyDelete
  6. aah la.. sama la kan..hehe.. tp kalo kat keja fb mesty line ag laju dr besa kan..hehe

    ReplyDelete
  7. ek?aku rasa sama ja.
    aku dok on9 kt umah aku mmg laju.
    xdak sangkut2 pn ;D

    ReplyDelete
  8. Aku tak nak kerja lah... hahaha.

    ReplyDelete