Rozita Che Wan Cakap Dia Masih Dara

Benarkah khabar angin yang mengatakan Rozita Che Wan masih dara?korang semua mesti tertanya-tanya mana mungkin si janda dah beranak pinak ni boleh jadi dara balik sedangkan sah2 dah kena tebuk!

Apa bukti Rozita masih dara?Ok,jangan gopoh2..baca dulu artikel ni bagi habis.Aku tau korang yang masuk entry ni mesti x sabaq2 nak tengok gambar rozita masih dara bukan?Yelah..minah tiptop ni pantang orang ceta sikit ja pasal dia..mesti ada saja sambutan hangat..janda mantap katakan..hahaha!!

Edisi panas pisang goreng malam ni menerjah kisah disebalik Rozita Che Wan masih DARA!




Nampak tak dekat mana Rozita masih dara?aku rasa mamat belakang dia tu kot dara lagi.rozita still macam tu gak la.hahahahaha!!

Minta maaf la kalau entry aku ni buat korang benci,tak suka,menyampah,meluat,sakit hati dan sebagainya.Actually,aku terfikir nak buat entry ni selepas baca 1 thread di forum.

baca reply dari 1st page sampai la nie... sakit perut aku baca komen korang... ntah apa2 ntah.....lawakkkkk


virgin or tak tarak kisah.yg penting mesti mauuu..!!!


dekat atas ni antara komen2 dekat forum tu..Memang sambutan gila hangat thread ni.Ada yang marah,ada yang suka,ada yang layan ja..haha..

Tp bagi aku syok la baca komen2 diorang kat sana.Memang lawak habis.Kalau korang rasa malam ni macam bosan ka,mood tak elok ka..p la baca dekat forum tu.mesti korang akan gelak guling2..hahahaha!!

Klik SINI
Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

7 comments:

  1. dara ke tak..
    ttp hot jek..
    dan angkuh..

    ReplyDelete
  2. Yeah..... tajuk yang catchy.... ;-))

    ReplyDelete
  3. yoy : tau mana dia angkuh?mcm penah ada pengalaman ja ngn dia kan..

    kisahsensasi : haha.tau xpa

    ReplyDelete
  4. hehe..
    yeka dara ag...
    bukn dia dah ada anak ka..

    ReplyDelete
  5. anys : hang ni pn..jgn btoi sgt..baca artikel aku tu btoi2

    ReplyDelete
  6. hehe...
    mn nk tau...
    ku ney memang lurus bendoi pun..
    haha

    ReplyDelete
  7. haihh..xnk lh rabak.nk ketat metat :P

    ReplyDelete