Cek Nuffnang Cash Cek Atau Tidak?

Macam mana bulan ni dengan income Nuffnang korang?ada bagus ke atau dok merangkak-rangkak lagi?nasihat aku kalau income korang still slow,jangan putus asa dan teruskan berblogging dan dapatkan traffic (pelawat) dari Malaysia seramai mungkin kerana nuffnang lebih utamakan pelawat dari Malaysia untuk membolehkan korang dapat buffered earning.

Ok,berbalik kepada tajuk kita iaitu adakah check nuffnang 'cash check' atau tidak?Cash check ni merupakan check yang membolehkan kita terus tunaikan duit nuffnang dikaunter dengan cepat.Kiranya tak payah la kita tunggu check tu clear dalam masa 2-3 hari.

Kepada yang pernah terima duit dari nuffnang,mungkin artikel ni tidak sesuai kot untuk korang.Tapi kalu nak baca juga boleh saja.hehe


Sebelum aku terima payment,aku ada tanya dekat nuffnang pnya staff adakah check yang dihantar nuffnang merupakan cash check atau tidak.

Dalam masa sehari sahaja,aku sudah dapat jawapan dari mereka yang mengatakan check itu bukan cash check.So,ini bermakna check yang kita dapat tu tak boleh la kita tunaikan secara cepat dikaunter bank.Kena tunggu dalam masa 2-3 hari waktu bekerja baru boleh check nuffnang clear di akaun bank kita.

Agak kecewa juga la check nuffnang bukan cash check.Tapi tak apa lah,lambat sikit tak apa yang penting duit nuffnang masuk ke akaun bank sudah.

Diharapkan artikel aku ni dapat memberi satu lagi info baru buat korang tentang nuffnang.

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

7 comments: