Bank HSBC Dah Send Email


Wo..baru semalam dapat email dari Nuffnang check aku tengah onway nak sampai depan umah.Hari ini buka email tengok ada email dari HSBC bank pulak.Cepat betul diorang process.

Alangkah sedihnya sebab aku tak leh dapat check tu lagi coz aku skang dok ada dekat umah sewa.Check tu sampai dekat umah family aku meh..hohoho..

Tapi tak apa lah,esk aku nak balik umah family aku then jumaat ni boleh dah kot tunai duit nuffnang.hehe..jom KFC!!!!


P/s : aku start cashout duit nuffnang pada 29/12/2009.

Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

7 comments:

  1. Congrats, a good start for the new year. More cheques to come :)
    Cheers & do keep in touch!

    ReplyDelete
  2. waaa mesti banyak tuh.. boleh la blanje kfc sekali heheheh

    ReplyDelete
  3. Aku lupa nak cashout hujung bulan lepas..terpaksa tunggu hujung bulan ni..

    ReplyDelete
  4. Aku lupa nak cashout hujung bulan lepas..terpaksa tunggu hujung bulan ni..

    ReplyDelete
  5. zamz : boleh la sikit2 :)

    zaid : boleh ja :)

    amiszan : la yaka..xpla..tunggu je la

    ReplyDelete