Pokok 5cm Tumbuh Di Paru Paru


pokok cemara dengan tinggi 5 cm telah ditemui di paru-paru seorang lelaki yang mengeluh rasa sakit yang kuat di dada dan batuk berdarah.

Artyom Sidorkin yang berusia 28 Tahun, datang ke hospital di kota Izhevsk di Rusia Tengah untuk mendapatkan rawatan.

Ketika doktor yang sedang meng x-ray dadanya,doktor telah menemui tumor di salah satu paru-paru Artyom Sidorkin.Mereka kemudian membuat keputusan untuk melakukan biopsi, tetapi ketika mereka memotong mereka terkejut melihat jarum hijau yang di potong.


“Saya melihatnya tiga kali, dan pikir saya telah melihat sesuatu. Kemudian saya dipanggil assistant untuk melihatnya, “ujar Vladimir Kamashev, doktor di Pusat Kanser Udmurtian".

Kemudian Lima sentimeter cabang telah diangkat dari tubuh Artyom Sidorkin.

“Itu adalah akar sebesar jarum yang menempel,ia sangat menyakitkan. Tapi saya tidak pernah merasa seperti saya memiliki benda asing di dalam tubuh saya".cerita Artyom Sidorkin kepada media.






Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment