Filem KL Gangster 2 Bocor!


Agak jarang kes filem bocor terlebih dahulu sebelum ditayangkan. Hakikatnya, inilah yang terjadi kepada filem KL Ganngster 2. isu ini tengah hot sekarang di twitter dan juga facebook dimana link download telah dikongsi oleh orang yang tak dikenali. Aku tak pasti adakah strategi pemasaran ataupun ada 'orang dalam' yang telah bocorkan filem ni di internet untuk dimuat turun oleh umum.

Filem arahan Syamsul Yusof ini sepatutnya akan ditayangkan pada 3 Oktober 2013 tetapi ianya telah ditonton terlebih dahulu. Agak berat kes ni. Boleh disaman dan dipenjara beb!. Link download filem aku nampak difacebook. Mula2 tu tak percaya la, lepas aku muat turun dalam pc aku nak pastikan ianya original full movie, ternyata ianya memang benar. Cuma dari segi kualiti video agak teruk sikit.

Minta maaf, kalau korang nak aku kongsikan LINK tersebut memang tak dapat. Aku tak mau ambik risiko. Pandai2 la korang cari sendiri yer~

Dibawah adalah screenshot filem ni yang berdurasi 1jam 55minit. Aku tunggu jawapan dari Syamsul yang mungkin akan buat sidang media esok!



UPDATED : selepas tersebarnya link download filem KL Gangster 2, pengarahnya Syamsul Yusof telah memberi amaran akan mengambil tindakan undang2 kepada individu yang bocorkan filem ini difacebooknya.




Share on Google Plus

About Unknown

berasal dari sg. petani kedah dan merupalan pereka laman web dan blogger sepenuh masa.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment